17.7.09

Crox sux

Ba medpassasjerer om å passe på datteren (6)
På vei hjem fra Fredrikshavn ble foreldrene så beruset at de så seg nødt til å be et annet helt tilfeldig par ombord om å ta hånd om sin seks år gamle datter.

Sorry ass: er ikke Crocks et av de beste tegnene på ressurssvakhet? Én ting er om du bruker disse forferdelige gummitøflene i ditt eget hjem, eller kanskje på jobb, dersom dette er bak en skranke på Posten. Drar du derimot ut på reise -- om enn på den white trash-balja som kalles Stena Saga -- i Crocks og noen jævla joggebukser, er det vel ikke akkurat et sjokk at du kommer til å ende opp med å pælme ungen din i fanget på noen tilfeldige folk mens du drar på crunkern på danskebåten. Sorry ass, noen folk er helt på trynet.

9 comments:

  1. Ja, for det du har på deg definerer dine menneskelige kvaliteter. Jeg henger heller ut med folk som bruker crocks enn en hjernedød idiot som ikke har bedre å hisse seg opp over hvilket fottøy folk foretrekker.

    Uanett holder Crocks på å gå konkurs på grunn av for store varelager som er et resultat av at produktet varer for lenge. Det er med andre ord et godt kjøp og hvis flere produsenter hadde produsert ting i lignende kvalitet ville vi ikke hatt det enorme avfallsproblemet vi har idag.


    Det er på grunn av overfladisk, meningsløs problematisering av ingenting som det du promoterer her som fører til søppelkontinenter dobbelt så store som texas.

    Skjerp deg.

    ReplyDelete
  2. I Dont care How Comfortable Crocs Are, You Look Like A Dumbass
    http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=2204667614

    ReplyDelete
  3. What Max says.............

    ReplyDelete
  4. >>Ja, for det du har på deg definerer dine menneskelige kvaliteter.

    Tydeligvis. Dama sitter tross alt bak i en politibil.

    ReplyDelete
  5. HAHA, jeg la faktisk merke til det selv og tenkte "SELVFØLDELIG har dama crox"

    Søren meg det mest ufyselig skotøyet som finnes. Jeg kan (hvis jeg legger godviljen til) ha forståelse for at de blir brukt på jobb (selv om jeg sitter igjen med sterke traumer etter alle de rosa og grønne crox bekledde føttene jeg traff på da jeg lå på barsel)
    Men fy, de er fæle!

    Mannen min kom hjem her en dag og proklamerte at han hadde prøvd et par crox, at de var behagelige og at han vurderte å gå til anskaffelse av dem.

    Jeg ga han klar beskjed om at det rett og slett var fulstendig uaktuelt...

    ReplyDelete
  6. haha, jævli bra. Crunkern med crocks rocks!

    ReplyDelete
  7. Haha, indeed. Crunkern med Crocks!

    ReplyDelete