3.7.09

Ting damer ikke bør gjøre

En gang i blant kommer jeg over jenter (PUNKTUM. Neida, setningen fortsetter) som, ved aller første øyekast har et søtt ansikt, men ved kjapp inspeksjon viser seg å være tjukke. Dette er ikke bra. Er det én ting Helsebror misliker, så er det bortkastet potensiale. Når du tenker på det så er det egentlig frekt, også: her går det masse damer rundt med bra kropp, men kanskje et firer- eller femmeransikt. Uansett hvor mye tid disse bruker på gymmet, endrer det ikke at de ser dårlig ut i ansiktet. Hvor mye ville ikke disse damene gitt for å ha et pent ansikt? Slik jeg ser det blir dette som frivillig å kappe av seg beina foran en fyr som sitter i rullestol: IKKE BRA.

Er du derimot en stygg dame, må du gjerne for meg også være feit. Førstnevnte egenskap fører uansett til at du er en uaktuell partner for meg, og mange andre, så hvorfor ikke kjøre full pakke? Når du tenker på det er ordene "stygg" og "feit" to ord som ofte kommer i par, og høres nesten mer naturlig ut sammen enn alene: "stygg og feit". Litt som gin & tonic, pølse i lompe, etc.

Hva syns dere? Har dere noen eksempelbilder av damer som kanskje ville sett bra ut dersom de ikke hadde hatt 10-15 kg for mye?

3 comments:

  1. Et pent ansikt er viktig, jeg elsker gutter som smiler mye - ingenting er finere enn det!
    Jeg skulle gjerne vært tynnere, men ting er ikke så lett - samtidig kunne itng ha vært verre :)
    selv liker jeg menn som har litt ekstra - ikke slapt fett, men litt muskler med "noe utenpå:P"

    ReplyDelete
  2. Tingen er, at man ofte blir stygg i tryne av å være for tynn, litt sånn ally mcbeal/Nicole Richie opplegg..

    ReplyDelete
  3. Sant, Malina. Godt poeng. Problemstillingen har tydeligvis flere dimensjoner enn hva som kan beskrives i tekst. Vi trenger en 3d-graf!

    ReplyDelete